پیام زیبا سکوت

پیام زیبا سکوت

پیام زیبا سکوت
بازدید : 2502

آنچه هستی،هدیه خدا به تو است و آنچه خواهی شد،هدیه تو به خدا است...

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

وقتی زنی دیوانه وار باتو بحث میکنه خوشحال باش

چون سکوت زن نشانه پایان توست …

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است

هر سکوت نشان “تنهایی” است

هر لبخند نشان مهربانی است

هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

در سینه ، کویر لوت باقی مانده

دل ، لانه ی عنکبوت باقی مانده

من شاعر کوچه های غربت هستم!

از من دو سه خط سکوت باقی مانده

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

 

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

سکوت می کنم عزیز

دقیقه ای ساعتی حتی روزھا

می ایستم این ساعت ھمین لحظه ھمین جا

به احترام مرگ تمام احساسم …

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

خسته شدم از توالی زندگی ام

از این همه ماست مالی زندگی ام

انگار فقط سکوت دوخته اند

بر روی نوار خالی زندگی ام

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه

ولی اونقد مودبن که با دهن پر حرف نمیزنن فقط سکوت میکنن

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

یادت هست نازنین؟

روزی پرسیدی این جاده کجا میرود

و من سکوت کردم

دیدی جاده جایی نرفت!

آن که رفت ، تو بودی …

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

گاهی سکوت می آموزد بودن همیشه در فریاد نیست

اسطوره شدن یعنی در عین دور بمانی

یعنی باشی یا نباشی دوستت داشته باشند و دلتنگت شوند !

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

سکوت عاشق در برابر جفای معشوق

فقط بخاطر حرمت عشق است

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

دیگه توی دنیا به چی اعتماده

کسی که براش مردی دوست نداره

منو بغض و بارون ، سکوت خیابون

دوباره شکستم چه ساده چه آسون

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم

دوستت دارم

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

دلم یک آلزایمر کوچک می خواهد

آنقدر که یادم نرود به نفعم است که

به چند زبان دنیا سکوت کنم

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند

وقتی به نبودنت فکر م یکنم می سوزم

به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم

اس ام اس بوسه

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

صدایت می زنم ، سکوت می شنوم

نگاهت می کنم ، چشم می بندی

چه شد که دستهایمان اینگونه با فاصله ها انس گرفت؟

چه شد که این گونه گمت کردم ، گم شدم

چه شد که گم شدیم؟

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

در سکوت مبهم عشقی بزرگ

تو طنین آرزوهای منی

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

گاهی لحظه های سکوت

پر هیاهو ترین دقایق زندگی هستند

مملو از آنچه می خواهیم

بگوییم ولی نمی توانیم بگوییم

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

پیامک های زیبا در مورد سکوت

sms ziba in the smskhoon


نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت : 18:6
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید